Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI (2019.10-???) 90km » 48-0144 maxgear
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi (2019.10-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0144 MAXGEAR

48-0144 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
403.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2157

numer części:

48-0144

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar]110
Nowa część bez depozytu
nr EAN5901619593073

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0144 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. VOLVO S60/V70 00- 120BAR
numery OEM:
VOLVO      8251736
VOLVO      8603052
VOLVO      8649636
VOLVO      8683377
VOLVO      9485861
zamienniki:
DSP1474
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
54225
brak
SPIDAN

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0144 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.