Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Bmw X5 (G05, F95) xDrive 50 e Plug-in-Hybrid (2023-???) 489km » 48-0147 maxgear
wybrany samochód: 
Bmw X5 (g05, F95) Xdrive 50 E Plug-in-hybrid (2023-???) 489km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0147 MAXGEAR

48-0147 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
295.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 8.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2160

numer części:

48-0147

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar]120
Nowa część bez depozytu
nr EAN5901619593103

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0147 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. BMW E36 320I-328I 120BAR
numery OEM:
BMW      32 41 1 093 360
BMW      32 41 1 093 577
BMW      32 41 1 137 951
BMW      32 41 1 138 127
BMW      32 41 1 140 367
BMW      32 41 1 141 245
BMW      32 41 6 756 582

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0147 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.