
| Konstrukcja świec żarowych | zdolny do nagrzewania wtórnego |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ołówkowa |
| Napięcie [V] | 11 |
| Technika połączeń | M4 / 1 Nm |
| Długość całkowita [mm] | 118 |
| Głębokość zabudowy [mm] | 28 |
| Wymiar gwintu | M10x1,0 |
| Rozmiar klucza | 10 mm |
| Natężenie prądu [A] | 19 |
| Zbieżność stożka | 63 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 15 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 20 |
| Moment gnący [Nm] | 35 |
| nr EAN | 5901619526651 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0067 MAXGEAR
| FIAT | 9651583680 | |
| FORD | 1231944 | |
| FORD | 1313809 | |
| FORD | 1473356 | |
| FORD | 3M5Q-6M090-AB | |
| FORD | 3M5Q-6M090-AC | |
| SUZUKI | 18550-67G00 | |
| SUZUKI | 18550-67G10 | |
| SUZUKI | 18550-67G11 | |
| SUZUKI | 18550-DG116-A00 | |
| VOLVO | 30725069 | |
| VOLVO | 31251138 | |
| VOLVO | 8653698 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0067 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0067 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.