Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ceramiczna |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 7,0 |
Opór [Ohm] | 0,8 |
Długość całkowita [mm] | 212,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 23,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M4 |
nr EAN | 5902659763983 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0087 MAXGEAR
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS
110652W202
NISSAN | 11065-2W202 | |
INFINITI | 11065-2W202 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0087 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0087 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.