Grubość [mm] | 41,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 13,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 60,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 27,0 |
Materiał | Guma / metal |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | z tyłu |
Strona zabudowy | na dole |
Ciężar [kg] | 0,127 |
nr EAN | 5907558546026 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1327 MAXGEAR
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
6R0407181B, 8N0407181B
6R0407181B, 8N0407181B
8N0407181B
6R0407181B
AUDI | 6R0 407 181 B | |
AUDI | 8N0 407 181 B | |
SEAT | 6R0 407 181 B | |
SEAT | 8N0 407 181 B | |
SKODA | 6R0 407 181 B | |
VOLKSWAGEN | 8N0 407 181 B |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1327 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.