Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Średnica wewnętrzna [mm] | 21 |
średnica zewnętrzna [mm] | 41 |
nr EAN | 5907558584202 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1905 MAXGEAR
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
46423824, 46423825, 46474556, 46474557, 60586771, 60586772, 60809813, 60809814, 60813013, 60813014, 60813043, 60813044, 93501116, 93501117
46423822, 46423823, 46456049, 46456050, 46462626, 46462627, 46474556, 46474557, 60811769, 60811770, 71747915, 71747916, 7601064, 7777239, 7777240, 7780443, 7780444, 82461081, 82461082, 93501116, 93501117
46423822, 46423823, 46474556, 46474557, 71747915, 71747916, 7601057, 7601062, 7777239, 7777240, 82461081, 82461082
ALFA ROMEO | 46423824 | |
ALFA ROMEO | 46423825 | |
ALFA ROMEO | 46474556 | |
ALFA ROMEO | 46474557 | |
ALFA ROMEO | 60586771 | |
ALFA ROMEO | 60586772 | |
ALFA ROMEO | 60809813 | |
ALFA ROMEO | 60809814 | |
ALFA ROMEO | 60813013 | |
ALFA ROMEO | 60813014 | |
ALFA ROMEO | 60813043 | |
ALFA ROMEO | 60813044 | |
ALFA ROMEO | 93501116 | |
ALFA ROMEO | 93501117 | |
FIAT | 46423822 | |
FIAT | 46423823 | |
FIAT | 46456049 | |
FIAT | 46456050 | |
FIAT | 46462626 | |
FIAT | 46462627 | |
FIAT | 46474556 | |
FIAT | 46474557 | |
FIAT | 60811769 | |
FIAT | 60811770 | |
FIAT | 71747915 | |
FIAT | 71747916 | |
FIAT | 7601064 | |
FIAT | 7777239 | |
FIAT | 7777240 | |
FIAT | 7780443 | |
FIAT | 7780444 | |
FIAT | 82461081 | |
FIAT | 82461082 | |
FIAT | 93501116 | |
FIAT | 93501117 | |
LANCIA | 46423822 | |
LANCIA | 46423823 | |
LANCIA | 46474556 | |
LANCIA | 46474557 | |
LANCIA | 71747915 | |
LANCIA | 71747916 | |
LANCIA | 7601057 | |
LANCIA | 7601062 | |
LANCIA | 7777239 | |
LANCIA | 7777240 | |
LANCIA | 82461081 | |
LANCIA | 82461082 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1905 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.