Strona zabudowy | Oś przednia |
Strona zabudowy | z obu stron |
Strona zabudowy | z przodu |
średnica zewnętrzna [mm] | 42,3 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,4 |
Długość [mm] | 67,5 |
Ilość na oś | 2 |
nr EAN | 5907558584431 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1936 MAXGEAR
ALFA ROMEO | 51783056 | |
ALFA ROMEO | 51783057 | |
ALFA ROMEO | 55703232 | |
CITROËN | 3520 W3 | |
CITROËN | 3521 S6 | |
FIAT | 51783056 | |
FIAT | 51783057 | |
FIAT | 51811977 | |
FIAT | 518228110 | |
FIAT | 55703232 | |
FIAT | 55703628 | |
OPEL | 13260666 | |
OPEL | 3 52 380 | |
OPEL | 3 52 947 | |
OPEL | 55703232 | |
PEUGEOT | 3520 W3 | |
PEUGEOT | 3521 S6 | |
VAUXHALL | 13260666 | |
VAUXHALL | 3 52 380 | |
VAUXHALL | 3 52 947 | |
VAUXHALL | 55703232 |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1936 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.