Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mitsubishi LANCER VI (CJ_, CP_) 1.8 16V (1995.09-2003.08) 205km » 724760 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Vi (cj_, Cp_) 1.8 16v (1995.09-2003.08) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. DACIA LOGAN 04-/ SANDERO 08- 724760 MAXGEAR

318.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

724760

producent:

MAXGEAR

Tryb pracymechaniczne
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. DACIA LOGAN 04-/ SANDERO 08- 724760 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. DACIA LOGAN 04-/ SANDERO 08-
numery OEM:
RENAULT      6001547612
RENAULT      8200720882
RENAULT      8200802927
RENAULT      8200849701
RENAULT      8200903356
DACIA      6001547612
DACIA      8200720882
DACIA      8200802927
DACIA      8200849701

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. DACIA LOGAN 04-/ SANDERO 08- 724760 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.