Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 82-1481 maxgear

OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- 82-1481 MAXGEAR

82-1481 OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- MAXGEAR
maxgear 82-1481
10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

82-1481

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- 82-1481 MAXGEAR

OSĂşONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93-

OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- 82-1481 ma zastosowanie do modeli samochodów

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- 82-1481 producenta MAXGEAR

HYUNDAI

58164-2E000, 58164-33000

numery OEM:
HYUNDAI      58164-2E000
HYUNDAI      58164-33000
GEELY      4050004500
GEELY      4050004600

Zastosowanie OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- 82-1481 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o OSŁONA PROWADNICY ZACISKU HAM. HYUNDAI P./T. ACCENT/ ATOS/ I10/I20/IX35 93- 82-1481 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu