Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130025 maxgear

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130025 MAXGEAR

AC130025 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC130025
Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130025
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130025

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE ZEXEL
Napięcie robocze [V] 12
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 118
nr EAN 5903766318707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130025 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI ZEXEL DKS15CH/DKS17CH 6PK/118MM 12V VOLVO V70 00-

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130025 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130025 producenta MAXGEAR

VOLVO

3545088, 6849647, 8600889, 8601533, 8601632, 8601633, 8602278, 8602621, 8684286, 9144039, 9166045, 9166103, 9171344, 9171345, 9171397, 9171437, 9171446, 9171995, 9171996, 9971344

numery OEM:
VOLVO      3545088
VOLVO      6849647
VOLVO      8600889
VOLVO      8601533
VOLVO      8601632
VOLVO      8601633
VOLVO      8602278
VOLVO      8602621
VOLVO      8684286
VOLVO      9144039
VOLVO      9166045
VOLVO      9166103
VOLVO      9171344
VOLVO      9171345
VOLVO      9171397
VOLVO      9171437
VOLVO      9171446
VOLVO      9171995
VOLVO      9171996
VOLVO      9971344
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130025 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.