Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault 19 I (B/C53_) 1.7 (B/C53C) (1988.09-1992.04) 90km » AC130031 maxgear
wybrany samochód: 
Renault 19 I (b/c53_) 1.7 (b/c53c) (1988.09-1992.04) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 7SEU16C 4PK/110MM 12V AUDI A4 1.9TDI 01-08 AC130031 MAXGEAR

AC130031 SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 7SEU16C 4PK/110MM 12V AUDI A4 1.9TDI 01-08 MAXGEAR
maxgear AC130031
131.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130031

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producentaGENUINE DENSO
Ø koła pasowego [mm]110
Liczba rowków4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 7SEU16C 4PK/110MM 12V AUDI A4 1.9TDI 01-08 AC130031 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 7SEU16C 4PK/110MM 12V AUDI A4 1.9TDI 01-08
numery OEM:
AUDI      4B0260805G
AUDI      4B0260805K
AUDI      4B0260805M
AUDI      8E0206805D
AUDI      8E0260805
AUDI      8E0260805AB
AUDI      8E0260805AH
AUDI      8E0260805D
AUDI      8E0260805M
AUDI      8E0260805N
AUDI      8E0260805T

Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 7SEU16C 4PK/110MM 12V AUDI A4 1.9TDI 01-08 AC130031 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.