Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mazda 626 IV Hatchback (GE) 2.0 i (GE10S1) (1991.08-1997.04) 115km » AC396744 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda 626 Iv Hatchback (ge) 2.0 I (ge10s1) (1991.08-1997.04) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja AC396744 MAXGEAR

AC396744 Kompresor, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC396744
Kompresor, klimatyzacja AC396744
AC396744

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC396744

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaGENUINE VISTEON
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz olejem kompresorowym PAG
ID kompresoraVS16
Napięcie robocze [V]12
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Liczba rowków6
Ø koła pasowego [mm]108
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Dolot - Ø [mm]20,5
Wylot - Ø [mm]18
Jakość/KlasaEasy Fit
Kształtprostokątny
nr EAN5902659790866

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC396744 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI FORD GALAXY/ MONDEO 06-
numery OEM:
FORD      1435796
FORD      1441291
FORD      1495796
FORD      1543958
FORD      1566168
FORD      1674618
FORD      1731790
FORD      1745032
FORD      1767656
FORD      1791012
FORD      1858669
FORD      6G9119D629GB
FORD      6G9119D629GC
FORD      6G9119D629KA
FORD      6G9119D629KB
FORD      6G9119D629KC
FORD      6G9119D629KD
FORD      6G9119D629KE
FORD      6G9119D629KF
FORD      6G9119D629KG
FORD      RM6G9119D629KD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC396744 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.