Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Ford TRANSIT V363 Furgon (FCD, FDD) 2.0 EcoBlue mHEV (2019.05-???) 130km » 10420E meat&doria
wybrany samochód: 
Ford Transit V363 Furgon (fcd, Fdd) 2.0 Ecoblue Mhev (2019.05-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 10420E MEAT&DORIA

10420E Cewka zapłonowa MEAT&DORIA
144.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

10420E

producent:

MEAT&DORIA

Status produktu: Normalny
Ilość biegunów4
JakośćEQUIVALENT
dla numeru artykułu10420E

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 10420E MEAT&DORIA

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), DACIA LOGAN, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO, SANDERO II, NISSAN KUBISTAR, OPEL KADETT E, RENAULT CLIO II, CLIO III 1.0ALK-2.3 05.77-
numery OEM:
NISSAN      2244800Q0A
NISSAN      2244800QAF
RENAULT      22 44 046 59R
RENAULT      8200360911
RENAULT      8200702693
RENAULT      8200734204
DACIA      82 00 360 911
DACIA      82 00 702 693
DACIA      82 00 734 204
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 10420E MEAT&DORIA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 10420E MEAT&DORIA:

Patryk, Cykarzew Północny
2024-11-07
 5/5
Solidny materiał nie było żadnego problemu z zamontowaniem auto odpala bardzo dobrze

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.