Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Iveco EUROCARGO V 100E22, 100E22P, 100E22FP (2015-???) 220km » L29536 monroe
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 100e22, 100e22p, 100e22fp (2015-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza L29536 MONROE

L29536 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L29536
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

L29536

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,500
Wymagana ilość1
Ilość otworów3
Sposób montażuprzykręcany
Długość opakowania [cm]13,5
Szerokość opakowania [cm]9,5
Wysokość opakowania [cm]7
nr EAN5412096244117

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29536 MONROE

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 18mm, z dodatkami, z materiałami dodatkowymi) pasuje do: AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA FABIA I, OCTAVIA I 1.2-3.2 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 407 365 A
AUDI      1J0 407 365 B
AUDI      1J0 407 365 C
AUDI      1J0 407 365 H
SEAT      1J0 407 365 A
SEAT      1J0 407 365 B
SEAT      1J0 407 365 C
SEAT      1J0 407 365 H
SKODA      1J0 407 365 A
SKODA      1J0 407 365 B
SKODA      1J0 407 365 C
SKODA      1J0 407 365 D
SKODA      1J0 407 365 H
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 A
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 C
VOLKSWAGEN      1J0 407 365 H
VOLKSWAGEN      1J0407365J

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29536 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.