Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Seat TOLEDO I (1L2) 1.6 i (1993.01-1999.03) 75km » MK404 monroe
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.6 I (1993.01-1999.03) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK404 MONROE

MK404 Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MONROE
monroe MK404
225.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

MK404

producent:

MONROE

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]1,814
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz łożyskiem walcowym
Długość opakowania [cm]20
Szerokość opakowania [cm]7,6
Wysokość opakowania [cm]18,4
nr EAN5412096518027

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK404 MONROE

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: TOYOTA PRIUS PLUS, RAV 4 III, RAV 4 IV 1.8H-2.5 11.05-
numery OEM:
TOYOTA      4860942020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK404 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora, MOUNTING KIT MK404 MONROE:

2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-22
 5/5
ok, 100% zobaczymy po montażu

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).