Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48017 ngk

Cewka zapłonowa 48017 NGK

48017 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48017
Cewka zapłonowa 48017
279.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6006

numer części:

48017

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326480178

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48017 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES A (W168), VANEO (414) 1.4-2.1 07.97-07.05
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 150 07 80
MERCEDES-BENZ      000 150 13 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 07 80
MERCEDES-BENZ      A 000 150 13 80
SMART      000 150 07 80
SMART      000 150 13 80
SMART      A 000 150 07 80
SMART      A 000 150 13 80
MAYBACH      000 150 07 80
MAYBACH      000 150 13 80
MAYBACH      A 000 150 07 80
MAYBACH      A 000 150 13 80

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48017 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48017 NGK:

2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.