Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Tata (telco) ARIA 2.2 Di Napęd na wszystkie koła (2010.10-???) 140km » 48027 ngk
wybrany samochód: 
Tata (telco) Aria 2.2 Di Napęd Na Wszystkie Koła (2010.10-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48027 NGK

48027 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48027
114.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2008

numer części:

48027

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
nr EAN4010326480277

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48027 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 II, V50, FORD B-MAX, C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FIESTA, FIESTA V, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK 1.2-2.3 02.01-
numery OEM:
FORD      1350562
FORD      1459278
FORD      1727629
FORD      1754514
FORD      1823 596
FORD      4M5G-12029-ZA
FORD      4M5G-12029-ZB
FORD      CM5G-12029-FA
FORD      CM5G-12029-FB
FORD      CM5G-12029-FC
MAZDA      C401-18-100
MAZDA      C401-18-100A
VOLVO      30731416
VOLVO      30731419
VOLVO      31216444
VOLVO      31216444AA

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48027 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48027 NGK:

2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.