Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Fiat FIORINO Furgon/minivan (225_) 1.4 (225BXA1A, 225BXF1A) (2007.11-???) 73km » 48056 ngk
wybrany samochód: 
Fiat Fiorino Furgon/minivan (225_) 1.4 (225bxa1a, 225bxf1a) (2007.11-???) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48056 NGK

48056 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48056
Cewka zapłonowa 48056
48056
244.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U2016

numer części:

48056

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów4
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Kąt mocowania [stopień]45
nr EAN4010326480567

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48056 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: FIAT 124, UNO, FSO 126P, POLONEZ I, MG MGB GT, OPEL ASTRA F, ASTRA G, CALIBRA A, OMEGA B, VECTRA A, VECTRA B, ZAFIRA A 0.6-2.2 01.73-01.05
numery OEM:
OPEL      1208071
CHEVROLET      90 458 250
DAEWOO      90 458 250
PONTIAC      90 458 250
BUICK      90 458 250
CADILLAC      90 458 250

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48056 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48056 NGK:

Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.