Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Volvo XC40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance (2019.06-???) 194km » 48126 ngk
wybrany samochód: 
Volvo Xc40 (536) T5 Plug-in Hybrid Polestar Performance (2019.06-???) 194km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48126 NGK

48126 Cewka zapłonowa NGK
301.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6022

numer części:

48126

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych3
Ilość biegunów5
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326481267

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48126 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL AGILA, CORSA C, CORSA D, CORSA D/HATCHBACK 1.0 06.03-08.14
numery OEM:
OPEL      1208028
CHEVROLET      24 420 622
CHEVROLET      93 180 806
DAEWOO      24 420 622
DAEWOO      93 180 806
PONTIAC      24 420 622
PONTIAC      93 180 806
BUICK      24 420 622
BUICK      93 180 806
CADILLAC      24 420 622
CADILLAC      93 180 806

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48126 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48126 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.