Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi Q7 (4LB) 6.0 TDI quattro (2008.09-2014.05) 500km » 48135 ngk
wybrany samochód: 
Audi Q7 (4lb) 6.0 Tdi Quattro (2008.09-2014.05) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48135 NGK

48135 Cewka zapłonowa NGK
436.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6025

numer części:

48135

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych4
Ilość biegunów6
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326481359

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48135 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA H, ASTRA H GTC, SPEEDSTER, ZAFIRA A, ZAFIRA B, ZAFIRA B/MINIVAN 2.0 02.98-12.10
numery OEM:
CHEVROLET      6 235 037
CHEVROLET      9 198 834
CHEVROLET      90 424 480
DAEWOO      6 235 037
DAEWOO      9 198 834
DAEWOO      90 424 480
PONTIAC      6 235 037
PONTIAC      9 198 834
PONTIAC      90 424 480
BUICK      6 235 037
BUICK      9 198 834
BUICK      90 424 480
CADILLAC      6 235 037
CADILLAC      9 198 834
CADILLAC      90 424 480

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48135 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48135 NGK:

Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.