Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Iveco EUROTRAKKER MP 180 E 24 W Cursor (1999-2004) 245km » 48178 ngk
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 180 E 24 W Cursor (1999-2004) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48178 NGK

48178 Cewka zapłonowa NGK
372.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6029

numer części:

48178

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych3
Ilość biegunów5
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326481786

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48178 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CADILLAC CTS, OPEL OMEGA B, SIGNUM, VECTRA B, VECTRA C, VECTRA C GTS 2.6/3.2 09.00-09.07
numery OEM:
OPEL      1208209
CHEVROLET      9 118 114
CHEVROLET      90 584 336
DAEWOO      9 118 114
DAEWOO      90 584 336
PONTIAC      9 118 114
PONTIAC      90 584 336
BUICK      9 118 114
BUICK      90 584 336
CADILLAC      9 118 114
CADILLAC      90 584 336

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48178 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48178 NGK:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.