Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Opel COMBO Furgon/minivan (X12) 1.3 CDTI (B05) (2016.03-???) 95km » 48243 ngk
wybrany samochód: 
Opel Combo Furgon/minivan (x12) 1.3 Cdti (b05) (2016.03-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48243 NGK

48243 Cewka zapłonowa NGK
271.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U5070

numer części:

48243

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów3
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia SAE
nr EAN4010326482431

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48243 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: INFINITI I30, NISSAN MAXIMA / MAXIMA QX IV, MAXIMA / MAXIMA QX V 2.0/3.0 01.95-
numery OEM:
NISSAN      22448-31U05
NISSAN      22448-31U06
NISSAN      22448-31U15
NISSAN      22448-31U16
INFINITI      22448-31U05
INFINITI      22448-31U06
INFINITI      22448-31U15
INFINITI      22448-31U16

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48243 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48243 NGK:

Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.