Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Alfa Romeo 156 (932_) 2.5 V6 24V (932A11_) (2000.10-2005.09) 192km » 48303 ngk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 2.5 V6 24v (932a11_) (2000.10-2005.09) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 48303 NGK

48303 Cewka zapłonowa NGK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U1066

numer części:

48303

producent:

NGK

Status produktu: Normalny
Ilość otworów wlotowych/wylotowych1
Ilość biegunów2
Cewka zapłonowaRodzaj połączenia M4
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z rozdzielaczem zapłonu
Cewka zapłonowadla opornika wstępnego
nr EAN4010326483032

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48303 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 (W123), /8 (W114), HECKFLOSSE (W110), S (W108, W109), ALFA ROMEO GTV, AUDI 100 C1, 80 B2, FORD CAPRI III, TAUNUS, MG MGB GT 1.0-3.0 04.61-10.96
numery OEM:
AUDI      171 905 115 A
SEAT      171 905 115 A
SKODA      171 905 115 A
VOLKSWAGEN      171 905 115 A
LAMBORGHINI      171 905 115 A
BENTLEY      171 905 115 A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48303 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48303 NGK:

Michał, Mirzec
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
Sławomir, Tczew
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
Arkadiusz, Milanówek
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jerzy, warszawa
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
Mirosław, Łódź
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.