Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 48410 ngk

Cewka zapłonowa 48410 NGK

48410 Cewka zapłonowa NGK
ngk 48410
Cewka zapłonowa 48410
48410
ngk 48410 Cewka zapłonowa
Cewka zapłonowa 48410 ngk
Cewka zapłonowa 48410 ngk
187.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

U5155

numer części:

48410

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1
Ilość biegunów 3
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326484107

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 48410 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES CITAN (MPV), CITAN/MINIVAN (W415); DACIA DOKKER, DOKKER EXPRESS/MINIVAN, DUSTER, DUSTER/SUV, LODGY, LOGAN II, LOGAN MCV II, SANDERO II 0.9-1.6LPG 02.09-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2 819 060 000
MERCEDES-BENZ      A 281 906 00 00
NISSAN      22448-00Q0F
RENAULT      22 43 324 28R
DACIA      22 43 324 28R
SMART      2 819 060 000
SMART      A 281 906 00 00
INFINITI      22448-00Q0F
MAYBACH      2 819 060 000
MAYBACH      A 281 906 00 00

Zastosowanie Cewka zapłonowa 48410 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 48410 NGK:

2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.