Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 49076 ngk

Cewka zapłonowa 49076 NGK

49076 Cewka zapłonowa NGK
342.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

U6053

numer części:

49076

producent:

NGK

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 4
Ilość biegunów 7
Cewka zapłonowa Rodzaj połączenia SAE
nr EAN 4010326490764

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 49076 NGK

Cewka zapłonowa pasuje do: CHEVROLET AVEO / KALOS, CRUZE, LACETTI, ORLANDO, OPEL ASTRA J, PEUGEOT 106 II 1.4-1.8LPG 04.98-
numery OEM:
CHEVROLET      25 186 686
CHEVROLET      55570160
CHEVROLET      96 476 979
DAEWOO      25 186 686
DAEWOO      55570160
DAEWOO      96 476 979
PONTIAC      25 186 686
PONTIAC      55570160
PONTIAC      96 476 979
BUICK      25 186 686
BUICK      55570160
BUICK      96 476 979
CADILLAC      25 186 686
CADILLAC      55570160
CADILLAC      96 476 979

Zastosowanie Cewka zapłonowa 49076 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 49076 NGK:

2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-12
 5/5
Mój znajomy polecił mi tą część do samochodu
2019-10-28
 5/5
Szukałem informacji na forach i poradzili mi nabycie ngk 48042
2024-07-01
 5/5
silnik pracuje na tych cewkach jak szwajcarski zegarek
2019-09-28
 5/5
Zakup ngk 48010 odbył się bez problemów, polecam sklep

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.