Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Natężenie prądu [A] | 5,0 | |
Opór [Ohm] | 0,9 | |
Długość całkowita [mm] | 122,0 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 40,0 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | PIN | |
nr EAN | 087295156186 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 5618 NGK
MERCEDES-BENZ | 0 004 562 V003 | |
MERCEDES-BENZ | 0 004 562 V003 00 0000 | |
MERCEDES-BENZ | 660 159 02 01 | |
MERCEDES-BENZ | A 660 159 02 01 | |
MERCEDES-BENZ | C0 004 562 V003 | |
MERCEDES-BENZ | Q0 004 562 V003 00 000 | |
SMART | 0 004 562 V003 | |
SMART | 0 004 562 V003 00 0000 | |
SMART | 660 159 02 01 | |
SMART | A 660 159 02 01 | |
SMART | C0 004 562 V003 | |
SMART | Q0 004 562 V003 00 000 | |
MAYBACH | 0 004 562 V003 | |
MAYBACH | 0 004 562 V003 00 0000 | |
MAYBACH | 660 159 02 01 | |
MAYBACH | A 660 159 02 01 | |
MAYBACH | C0 004 562 V003 | |
MAYBACH | Q0 004 562 V003 00 000 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 5618 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 5618 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.