Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Opór [Ohm] | 1,4 |
Długość całkowita [mm] | 212,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 23,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M4 |
nr EAN | 087295159392 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 5939 NGK
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
11065DB000, 11065MA70A
7701058142
NISSAN | 11065-DB000 | |
NISSAN | 11065-MA70A | |
RENAULT | 7701058142 | |
DACIA | 77 01 058 142 | |
INFINITI | 11065-DB000 |
Zastosowanie Świeca żarowa 5939 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 5939 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.