Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa ceramiczna |
Napięcie [V] | 11,0 |
Opór [Ohm] | 0,8 |
Długość całkowita [mm] | 86,5 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M4 |
nr EAN | 087295900666 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 90066 NGK
PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
ME200970, ME201638, ME203754
110654P400, 110654P40A
MITSUBISHI | ME 200 970 | |
MITSUBISHI | ME 201 638 | |
MITSUBISHI | ME 203 754 | |
NISSAN | 110654P400 | |
NISSAN | 110654P40A |
Zastosowanie Świeca żarowa 90066 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 90066 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.