Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa | |
Napięcie [V] | 11,0 | |
Natężenie prądu [A] | 3,0 | |
Opór [Ohm] | 1,4 | |
Długość całkowita [mm] | 159,4 | |
Głębokość zabudowy [mm] | 27,9 | |
Wymiar gwintu | M10 x 1,25 | |
Rozmiar klucza | 10 mm | |
Technika połączeń | M4 | |
nr EAN | 087295920831 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 92083 NGK
TOYOTA | 19850-0R010 | |
TOYOTA | 19850-0R020 | |
TOYOTA | 19850-0R022 | |
TOYOTA | 19850-26010 | |
TOYOTA | 19850-26020 | |
TOYOTA | 19850-26021 | |
TOYOTA | 19850-26022 | |
LEXUS | 19850-0R010 | |
LEXUS | 19850-0R020 | |
LEXUS | 19850-0R022 | |
LEXUS | 19850-26010 | |
LEXUS | 19850-26020 | |
LEXUS | 19850-26021 | |
LEXUS | 19850-26022 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 92083 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 92083 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.