Napięcie [V] | 11 |
Zbieżność stożka | 93 |
Wymiar gwintu | M10x1.25 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 160 |
Rozmiar klucza | 10 |
Masa [g] | 24 |
Moment dokręcenia od [Nm] | 1 |
Moment dokręcenia do [Nm] | 1,5 |
nr EAN | 8717613046081 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa DG-600 DENSO
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
198500R010, 198500R020, 198500R022, 1985026010, 1985026020, 1985026021, 1985026022, 1985026030
TOYOTA | 19850-0R010 | |
TOYOTA | 19850-0R020 | |
TOYOTA | 19850-0R022 | |
TOYOTA | 19850-26010 | |
TOYOTA | 19850-26020 | |
TOYOTA | 19850-26021 | |
TOYOTA | 19850-26022 | |
TOYOTA | 19850-26030 |
Zastosowanie Świeca żarowa DG-600 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa DG-600 DENSO:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.