Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 4,3 |
Natężenie prądu [A] | 8,0 |
Opór [Ohm] | 0,3 |
Długość całkowita [mm] | 121,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 28,0 |
Wymiar gwintu | M9 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 9 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295977194 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 97719 NGK
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
55210051, 55238404
5960L4
5960L4
55210051, 55238404
55210051, 55238404
55238404, 55664219
1214106
BS516M090AA
ALFA ROMEO | 55 21 00 51 | |
ALFA ROMEO | 55 23 84 04 | |
CHRYSLER | 55 23 84 04 | |
CITROËN | 5960.L4 | |
FIAT | 55 21 00 51 | |
FIAT | 55 23 84 04 | |
FORD | BS51-6M090-AA | |
LANCIA | 55 21 00 51 | |
LANCIA | 55 23 84 04 | |
OPEL | 1214106 | |
PEUGEOT | 5960.L4 | |
CHEVROLET | 55 23 84 04 | |
CHEVROLET | 55 664 219 | |
DAEWOO | 55 23 84 04 | |
DAEWOO | 55 664 219 | |
FERRARI | 55 21 00 51 | |
FERRARI | 55 23 84 04 | |
MASERATI | 55 21 00 51 | |
MASERATI | 55 23 84 04 | |
PONTIAC | 55 23 84 04 | |
PONTIAC | 55 664 219 | |
BUICK | 55 23 84 04 | |
BUICK | 55 664 219 | |
CADILLAC | 55 23 84 04 | |
CADILLAC | 55 664 219 |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 97719 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 97719 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.