Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Iveco DAILY II Furgon 35-10 (12974212, 12974217, 13014111, 13014131, 13014204,... (1989.01-1998.08) 109km » 831056 nissens
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Furgon 35-10 (12974212, 12974217, 13014111, 13014131, 13014204,... (1989.01-1998.08) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831056 NISSENS

831056 Pompa wodna, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 831056
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831056
831056
nissens 831056 Pompa wodna, ** FIRST FIT **
Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831056 nissens

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

831056

producent:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaBOSCH
Tryb pracyelektryczny
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z dodatkową pompą wodną
Napięcie [V]12
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
nr EAN5707286486584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831056 NISSENS

Dodatkowa pompa cieczy chłodzącej (tryb pracy elektryczny) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A208), CLK (A209), CLK (C208), CLK (C209) 1.6-6.2 06.97-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2038350064
MERCEDES-BENZ      A2038350064
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, ** FIRST FIT ** 831056 NISSENS w samochodach:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.