Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Honda CR-V V (RW_, RT_) 2.0 e-CVT Hybrid AWD (RT6) (2020-???) 215km » 89022 nissens
wybrany samochód: 
Honda Cr-v V (rw_, Rt_) 2.0 E-cvt Hybrid Awd (rt6) (2020-???) 215km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS

89022 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89022
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022
89022
nissens 89022 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 nissens
743.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89022

dostawca:

NISSENS

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaDENSO
Liczba rowków6
ID kompresora7SB16C
Czynnik chłodniczyR 134a
Ilość oleju [ml]160
Napięcie [V]12
Pojemność skokowa kompresora [ccm]160
Ø koła pasowego [mm]119
Opcja wyposażenia--FIRST FIT--
Olej do sprężarkiPAG 46
nr EAN5707286348943
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (A209), CLK (C208), CLK (C209), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), G (W461), G (W463) 1.8-6.4D 02.91-
numery OEM:
CHRYSLER      000 230 39 11
CHRYSLER      000 230 68 11
CHRYSLER      0002300911
CHRYSLER      0002302011
CHRYSLER      0002307011
CHRYSLER      0002340911
CHRYSLER      0002342011
CHRYSLER      002 230 08 11
CHRYSLER      00K5097010AA
CHRYSLER      5097010AA
CHRYSLER      A000 230 68 11
CHRYSLER      A0002302011
CHRYSLER      A0002303911
CHRYSLER      A0002307011
CHRYSLER      A0002342011
CHRYSLER      A0022300811
CHRYSLER      K05097010AA
DODGE      000 230 39 11
DODGE      000 230 68 11
DODGE      0002300911
DODGE      0002302011
DODGE      0002307011
DODGE      0002340911
DODGE      0002342011
DODGE      002 230 08 11
DODGE      A000 230 68 11
DODGE      A0002302011
DODGE      A0002303911
DODGE      A0002307011
DODGE      A0002342011
DODGE      A0022300811
MERCEDES-BENZ      000 230 39 11
MERCEDES-BENZ      000 230 68 11
MERCEDES-BENZ      0002300911
MERCEDES-BENZ      0002302011
MERCEDES-BENZ      0002307011
MERCEDES-BENZ      0002340911
MERCEDES-BENZ      0002342011
MERCEDES-BENZ      002 230 08 11
MERCEDES-BENZ      A000 230 68 11
MERCEDES-BENZ      A0002302011
MERCEDES-BENZ      A0002303911
MERCEDES-BENZ      A0002307011
MERCEDES-BENZ      A0002342011
MERCEDES-BENZ      A0022300811

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89022 NISSENS:

Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.