Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89036 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89036 NISSENS

89036 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89036
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89036
89036
nissens 89036 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89036 nissens
 

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89036

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DENSO
ID kompresora 7SEU17C
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 170
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349087

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89036 NISSENS

SPRĘŻARKA KLIM NISSENS 89036 VW TRANSPORTER T5 03- [NOWA] Z WOLNYM KOŁEM =890635
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3D0.820.805 B
VOLKSWAGEN      3D0820805E
VOLKSWAGEN      3D0820805G
VOLKSWAGEN      3D0820805Q
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 B
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 C
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 E
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 F
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 G
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 H
VOLKSWAGEN      7H0.820.805 J

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89036 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89036 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu 89036zobacz instrukcję montażu 89036zobacz instrukcję montażu 89036zobacz instrukcję montażu 89036

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.