Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89246 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89246 NISSENS

89246 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89246
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89246
89246
nissens 89246 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89246 nissens
722.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89246

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta SANDEN
Liczba rowków 7
ID kompresora TRSE07
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 75
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 86
Ø koła pasowego [mm] 100
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 56
nr EAN 5707286355958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89246 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CIVIC VIII, FR-V 1.4-1.8ALK 09.05-
numery OEM:
HONDA      38800-RSA-E010-M2
HONDA      38800RNCZ010
HONDA      38800RNCZ02
HONDA      38800RNCZ020
HONDA      38800RNCZ020M2
HONDA      38810RNA004
HONDA      38810RNA014
HONDA      38810RSAE01
HONDA      38810RSAE02
HONDA      38810RSAE03

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89246 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89246 NISSENS:

2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-04
 5/5
ok
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.