Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 JTD (932.AXN00, 932.BXE00) (2004.07-2005.09) 150km » 211216 nk
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 156 (932_) 1.9 Jtd (932.axn00, 932.bxe00) (2004.07-2005.09) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 211216 NK

211216 Zacisk hamulca NK
183.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.

    Ocena:
numer części:

211216

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów211215
MateriałAluminium
Ograniczenia producentaATE
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]326
nr EAN5703858974954
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211216 NK

ZACISK HAM. JAGUAR T. XF/XJ/XK 2,0-5,0 06- PR
numery OEM:
DAIMLER      C2C27298
DAIMLER      C2P12432
JAGUAR      C2C27298
JAGUAR      C2C41567
JAGUAR      C2D35333
JAGUAR      C2P12432
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 211216 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.