Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Saab 9-3 (YS3F, E79, D79, D75) 1,8t (2002.09-2015.02) 150km » 211953 nk
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3f, E79, D79, D75) 1,8t (2002.09-2015.02) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 211953 NK

211953 Zacisk hamulca NK
190.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.

    Ocena:
numer części:

211953

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów211954
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1/Średnica 2 [mm]40/48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]279
nr EAN5703858234072
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8647013 Tłoczek, zacisk hamulca
8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
8819015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8919005 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211953 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. CITROEN P. JUMPER 94-02 LE
numery OEM:
CITROËN      4401 80
CITROËN      9945781
PEUGEOT      4401 80

Zastosowanie Zacisk hamulca 211953 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.