Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2125176 nk

Zacisk hamulca 2125176 NK

2125176 Zacisk hamulca NK
273.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

2125176

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2125175
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 302
nr EAN 5700750072528

skład zestawu:
8699094 Tłoczek, zacisk hamulca
8825025 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8919002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125176 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD T. MONDEO 07- PR
numery OEM:
FORD      1426838
FORD      1439860
FORD      1460302
FORD      1465776
FORD      1502337
FORD      1537001
FORD      1738987
FORD      6G912D048GA
FORD      6G912D048GB
FORD      6G912D048GC
FORD      6G912D048GD
FORD      6G912D048GE
FORD      6G912D048GF
zamienniki:
BHN1018E
brak
TRW
DC73723
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
13012125176
brak
SBS
F 24 137
brak
BREMBO
F 24 153
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125176 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu