Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI quattro (2013.09-2015.12) 190km » 2136134 nk
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tdi Quattro (2013.09-2015.12) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136134 NK

2136134 Zacisk hamulca NK
179.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136134

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136133
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaAKEBONO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]18
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]313
nr EAN5703858246341

skład zestawu:
8630009 Tłoczek, zacisk hamulca
8836018 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936005 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136134 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. FRONTERA A/B 92- PR
numery OEM:
ISUZU      8971444780
OPEL      5 42 266
OPEL      5 42 268
OPEL      5 42 284
OPEL      8970352580
OPEL      8971444780
OPEL      97035258
OPEL      97039050
OPEL      97144478
SAAB      8971444780
VAUXHALL      8971444780
VAUXHALL      97035258
VAUXHALL      97039050
VAUXHALL      97144478

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136134 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu