Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford TRANSIT COURIER B460 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.0 EcoBoost (2014.02-???) 100km » 2136136 nk
wybrany samochód: 
Ford Transit Courier B460 Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.0 Ecoboost (2014.02-???) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136136 NK

2136136 Zacisk hamulca NK
230.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2136136

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136135
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
nr EAN5703858681180

skład zestawu:
8636025 Tłoczek, zacisk hamulca
8836029 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136136 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. RENAULT T. MASTER 98- PR
numery OEM:
NISSAN      44001 00QAA
NISSAN      44001 00QAB
OPEL      4403463
OPEL      4405544
OPEL      9111463
OPEL      9121377
RENAULT      7701 206 755
RENAULT      7701 208 037
VAUXHALL      9111463
VAUXHALL      9121377

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136136 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu