Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC73091 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC73091 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC73091 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC73091

Strona zabudowy:Oś tylna strona prawa
System hamulcowy:BOSCH
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:12
średnica [mm]:42

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC73091 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 182.26 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DELCO REMY DC73091 RENAULT MASTER II 2.5DCI 114KM 04-/ OPEL MOVANO 2.5CDTI 146KM 03- PRAWY
numery OEM:
OPEL      44 03 460
OPEL      44 03 463
OPEL      44 05 544
OPEL      4403460
OPEL      9111460
OPEL      9111463
OPEL      9121377
RENAULT      7701206755

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC73091 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu