Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Rolls-royce CORNICHE V kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km » 213657 nk
wybrany samochód: 
Rolls-royce Corniche V Kabriolet 6.7 V8 Turbo (2000.01-2002.09) 329km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213657 NK

213657 Zacisk hamulca NK
157.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:1 szt.
:7 szt. wysyłka Czwartek
:7 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numer części:

213657

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213658
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]260
nr EAN5703858681395
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8636022 Tłoczek, zacisk hamulca
8836028 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936011 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213657 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. COMBO/CORSA/MERIVA 1,3-1,7 DTI 00- LE
numery OEM:
OPEL      5542006
OPEL      9196051
VAUXHALL      9196051

Zastosowanie Zacisk hamulca 213657 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.