Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz KLASA V (W447) V 200 CDI / d (447.811, 447.813, 447.815) (2014.03-???) 136km » 8AC 355 390-931 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa V (w447) V 200 Cdi / D (447.811, 447.813, 447.815) (2014.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 390-931 HELLA

8AC 355 390-931 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC9093

numer części:

8AC 355 390-931

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułów8AC 355 390-941
Techniczny numer informacyjnyAC9093
nr EAN4082300420739

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 390-931 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      542461
OPEL      5542006
OPEL      5542091
OPEL      9196051
OPEL      93174728
OPEL      93188447
VAUXHALL      9196051
VAUXHALL      93174728
VAUXHALL      93188447

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 390-931 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu