Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2147282 nk

Zacisk hamulca 2147282 NK

2147282 Zacisk hamulca NK
245.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

2147282

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2147281
Materiał Aluminium
Ograniczenia producenta LUCAS
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm] 41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12
nr EAN 5703858719289

skład zestawu:
8647022 Tłoczek, zacisk hamulca
8847020 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8947012 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147282 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. GOLF 5/6/EOS/TOURAN 04- PR
numery OEM:
AUDI      1J0 615 424 C
AUDI      1K0 615 424
AUDI      1K0 615 424 C
AUDI      1K0 615 424 H
AUDI      1K0 615 424 M
AUDI      8J0 615 424 G
SEAT      1J0 615 424 C
SEAT      1K0 615 424
SEAT      1K0 615 424 C
SEAT      1K0 615 424 H
SEAT      1K0 615 424 M
SKODA      1J0 615 424 C
SKODA      1K0 615 424
SKODA      1K0 615 424 C
SKODA      1K0 615 424 H
SKODA      1K0 615 424 M
SKODA      1Z0 615 424
VOLKSWAGEN      1J0 615 424 C
VOLKSWAGEN      1K0 615 424
VOLKSWAGEN      1K0 615 424 C
VOLKSWAGEN      1K0 615 424 H
VOLKSWAGEN      1K0 615 424 M

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147282 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu