Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 205 I kabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI (1986.03-1990.10) 103km » 8AC 355 384-641 hella
wybrany samochód: 
Peugeot 205 I Kabriolet (741b, 20d) 1.6 Cti (1986.03-1990.10) 103km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 384-641 HELLA

8AC 355 384-641 Zacisk hamulca HELLA
385.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8464

numer części:

8AC 355 384-641

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyTRW
parzyste numery artykułów8AC 355 384-631
Techniczny numer informacyjnyAC8464
nr EAN4082300414448

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 384-641 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      1K0615424
AUDI      1K0615424C
AUDI      1K0615424H
AUDI      1K0615424M
SEAT      1K0615424
SEAT      1K0615424C
SEAT      1K0615424H
SEAT      1K0615424M
SKODA      1K0615424
SKODA      1K0615424C
SKODA      1K0615424H
SKODA      1K0615424M
VOLKSWAGEN      1K0615424
VOLKSWAGEN      1K0615424C
VOLKSWAGEN      1K0615424H
VOLKSWAGEN      1K0615424M

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 384-641 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu