Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) 1.8 (1997.05-2002.07) 99km » 2147394 nk
wybrany samochód: 
Citroën Evasion Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (22, U6) 1.8 (1997.05-2002.07) 99km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2147394 NK

2147394 Zacisk hamulca NK
223.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2147394

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2147393
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez silnika elektrycznego
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
Średnica tłoka cylindra [mm]54
nr EAN5703858003227

skład zestawu:
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2147394 NK

ZACISK HAM. SKODA P. FABIA/RAPID 14- PR
numery OEM:
AUDI      2Q0 615 124
AUDI      6C0 615 124
SEAT      2Q0 615 124
SEAT      6C0 615 124
SKODA      2Q0 615 124
SKODA      6C0 615 124
VOLKSWAGEN      2Q0 615 124
VOLKSWAGEN      6C0 615 124
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 2147394 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu