Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Lexus IS III (_E3_) 200t (ASE30) (2015.08-???) 245km » 901955 nk
wybrany samochód: 
Lexus Is Iii (_e3_) 200t (ase30) (2015.08-???) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 901955 NK

901955 Cięgło, hamulec postojowy NK
57.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

901955

producent:

NK

Status produktu: Normalny
Długość 1/Długość 2 [mm]1950/1735
Typ układu hamulcowegoHamulce tarczowe
nr EAN5703858670269

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 901955 NK

LINKA HAM. RĘCZ. CITROEN T. XSARA PICASSO 99- PR
numery OEM:
CITROËN      4745 W1
CITROËN      4745 Z6
CITROËN      96 437 319 80
CITROËN      96 590 140 80

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 901955 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 901955 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.