Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 9047125 nk

Cięgło, hamulec postojowy 9047125 NK

9047125 Cięgło, hamulec postojowy NK
43.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9047125

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1727/561
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 5703858901479

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9047125 NK

LINKA HAM. RĘCZ. VW T. CADDY 08- 4 MOTION LE/PR
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 N
VOLKSWAGEN      2K0 609 721 R
VOLKSWAGEN      2K5 609 721 D
VOLKSWAGEN      2K5 609 721 K
zamienniki:
BC4178
brak
QUINTON

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9047125 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9047125 NK:

2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.