Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Iveco DAILY VI Furgon NaturalPower 35S14, 35C, 38S, 40C, 50C, 60C, 65C, 70C (2014.03-???) 136km » SKZ-CH-070 nty
wybrany samochód: 
Iveco Daily Vi Furgon Naturalpower 35s14, 35c, 38s, 40c, 50c, 60c, 65c, 70c (2014.03-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-CH-070 NTY

SKZ-CH-070 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego NTY
nty SKZ-CH-070
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-CH-070
SKZ-CH-070
nty SKZ-CH-070 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
89.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

SKZ-CH-070

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Ciężar netto [g]1250
nr EAN5902048879462

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-CH-070 NTY

numery OEM:
ISUZU      26100286
OPEL      26100286
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SKZ-CH-070 NTY w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.