Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Opel MOKKA / MOKKA X (J13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km » SPK-CT-001 nty
wybrany samochód: 
Opel Mokka / Mokka X (j13) 1.8 (_76) (2013.01-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza SPK-CT-001 NTY

SPK-CT-001 Przekładnia kierownicza NTY
nty SPK-CT-001
Przekładnia kierownicza SPK-CT-001
827.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SPK-CT-001

producent:

NTY

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
rozstaw otworów [mm]560
Ciężar brutto [kg]12,5
Ciężar netto [g]11000
nr EAN5902048871770

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza SPK-CT-001 NTY

numery OEM:
CITROËN      13 103 520 80
CITROËN      4004 E4
FIAT      1310352080
FIAT      71722556
FIAT      71722558
PEUGEOT      4004 E4
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza SPK-CT-001 NTY w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza SPK-CT-001 NTY:

Vilius, Panevezys
2021-12-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

NTY Jest azjatyckim producentem średniej jakości części samochodowych. Zakres produkowanych części zamiennych jest duży od elementów zawieszenia, przeniesienia napędu poprzez części silnikowe i elektryczne. Jedną z  większych zalet części producenta NTY jest dobry stosunek cena - jakość.